Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po zaksięgowaniu przez Ciebie wpłaty na nasze konto rozpoczynamy proces realizacji zamówienia. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie zamówienia.

Z reguły wszystkie zamówienia realizowane są w ciągu 1-3 dni



Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.



Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • list polecony priorytetowy
  • przesyłka kurierska
  • przesyłka pobraniowa kurierska
  • odbiór osobisty



Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

  • Inpost paczkomaty 12 zł 
  • przesyłka biznesowa poczty polskiej   12 zł
  • Odbiór w puncie poczta polska 10,90 zł 
  • Przesyłka kurierska  GLS  16zł
  • przesyłka pobraniowa kurierska GLS  19 zł



Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).



Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w naszym sklepie stacjonarnym:
- Rzeszów ul. Bernardyńska 8/2
po wcześniejszym skontaktowaniu się z nami.



Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.



Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w Uwagach do sprzedającego należy napisać dane firmy lub osoby na która ma być wystawiona faktura Vat.



Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej mailowo - sklep@ecarla.pl



Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej mailowo lub telefonicznie.



Chcę zareklamować przedmiot. Co zrobić?

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji skontaktuj się z nami mailowo - sklep@ecarla.pl, a otrzymasz od nas wytyczne, co należy zrobić w Twoim przypadku. Zazwyczaj prosimy wtedy o odesłanie przesyłki na adres:

eCarla Karolina Kozioł-Sycz,
ul. Podkarpacka 145
35-083 Rzeszów
Polska

Potrzebujesz pomocy?

533 659 583
sklep@ecarla.pl

Loading...